Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Wymiana paska rozrządu + pompa wody - porada

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Wymiana paska rozrządu + pompa wody - porada

    spj, co tak wcześnie na tego spota jechałeś? :P

  • #2
    Wymiana paska rozrządu + pompa wody - porada

    Witam. Chcę wymienić rozrząd u siebie w aucie. Teraz mam pytanie. Lepiej kupić wszystkie części na allegro czy lepiej w ASO albo dillera? Są tam różne marki rozrządu, a ja chciałbym kupić i założyć oryginalny. Są tam rozrządy między innymi takich marek jak: INA, SKF, Ruville,

    To samo tyczy się samego paska jest DAYCO CONTI LUB GATES i jeszcze jeden ale teraz na szybko nie pamiętam.

    Taka sama sytuacja z pompą wody. Są dostępne firmy Doltz, SKF oraz INA.

    Ceny rozrządów od 400-560zł + wysyłka. Silnik 2.0TDI 140KM BMM

    ASO, Diller: 560zł Plichta 540zł AG-MAR

    Doradźcie mi proszę!

    PS. Sklep mi dodatkowo takie coś podesłał zestawy rozrządu - www.rozrzad.pl
    Skoda Octavia II Kombi: Ambiente 2.0 TDI 140KM

    Komentarz


    • #3
      Jak chcesz ori rozrząd to tylko ASO.... kupuj zakladaj i po temacie....
      Przemek
      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
      80 B3 Limo 1.6 TD SB

      Komentarz


      • #4
        Ja właśnie wymieniałem cały zestaw w 2.0 TDi BMM i kupiłem zestaw Contiego razem z pompą wody za 380 PLN.

        Komentarz


        • #5
          Ile dałeś za wymianę itd. ? Gdzieś na necie kupiłeś ten rozrząd z pompa?
          Skoda Octavia II Kombi: Ambiente 2.0 TDI 140KM

          Komentarz


          • #6
            Komplet kupowałem w Intercarsie a wymianę zrobiłem u kumpla ale on policzył mnie ulgowo 150 pln, a dolicz jeszcze sobie płyn.

            Komentarz


            • #7
              Przy tych cenach brał bym z ASO. Ten sam SKF albo INA co w hurtowni ale przynajmniej masz pewność, że nie podrabiany śmietnik.

              Komentarz


              • #8
                Chyba kupię tutaj Error 404 ktoś wie czy ten pasek jest od SKF czy INY? Tak z czystej ciekawości, która firma jest lepsza? w innych ASO za pompę chcą ~650-850zł chyba, że odeślę im starą oryginalną pompę to wtedy 160-215zł... Dziwne, że Ag-Mar Częstochowa nie robi problemu i nic takiego nie muszę robić i wysyłają mi komplet w tej cenie także to jest ich plus. Na allegro nawet taniej sprzedają Link
                Skoda Octavia II Kombi: Ambiente 2.0 TDI 140KM

                Komentarz


                • #9
                  odgrzeję .....
                  rocznik 2010, BXE , 78 tysiaków zrobione - kiedy wymienić rozrząd ?
                  Facet z ASO tak mi odpisał .....cytuję :

                  Witam
                  Producent określił max przebieg do wymiany rozrządu na 150 tyś km i termin czasowy na 6 lat – w zależności od tego co nastąpi wcześniej.
                  Ogólnie w serwisach przyjęło się, że wymianę wykonuje się przy 120 tyś km.
                  Tutaj decyzję pozostawiam Panu.

                  Komentarz


                  • #10
                    Poczekaj do 100 - 120 tkm, jak nie pocieknie pompa to powinno spokojnie dać radę. A to co mówią w ASO....Moja CFHC ma wg serwisu interwał 210.000 km. Wymieniłem przy 130.0000. Dla przykładu ASO zaleca tez wymiany filtra powietrza co 90.000 km - nie trzeba tego chyba komentować. Paliwa jakoś podobnie :diabelski_usmiech . W końcu serwis musi mieć potencjalnie na czym zarabiać

                    Komentarz


                    • #11
                      Ale napisal ze przyjeto wymieniac co 120kkm, wiec napisal prawde, mimo ze producent twierdzil, ze mozna przejechac wiecej.

                      Na 6 lat bedzie miec 90kkm i bedzie to dobry czas na wymiane
                      Spritmonitor.de

                      Komentarz


                      • #12
                        U mnie 2008 produkcja, 70 kkm przelotu i postanowiłem umówić się na wymianę rozrządu.

                        Komentarz


                        • #13
                          czyli trzymam się sześciu latom tak ?! :wink:

                          Komentarz


                          • #14
                            Panowie, odgrzewam kotleta wiem, ale....

                            W Warszawie w dwóch warsztatach krzyknęli mi 1200 zł za wymianę rozrządu w mojej 2.0 TDI
                            teraz pytanie, czy to rzeczywiście tyle ma kosztować, czy lepiej kupić samemu komplet części i wtedy policzą tylko robociznę ? ( mam rabat w IC )

                            Komentarz


                            • #15
                              bomber_wwa osobiscie wole jak w takich przyapdkach warsztat sam dostarcza czesci. (zawsze mozesz sobie zazyczyc czesci oryginalnych). Dlaczego odpowiedz prosta. Jesli cos sie bedzie dzialo po wymianie warsztat musi usunac usterke. Wtedy to warsztat ponosi koszty a nie Ty. Jesli Ty dostarczysz czesci i w miedzy czasie cos padnie. Bedziesz musial zakupic nowa czesc i dodatkowo placic za robocizne.
                              Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
                              Obecnie -> Seicento 900+LPG
                              Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
                              Bylo ->GOLF 3 1.8

                              Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045

                              Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776

                              Komentarz


                              • #16
                                Misza, nie zastanawiałbym się, gdyby to nie zostało wycenione na 1200 zł, myślisz, że to dobra cena? (części + robota)

                                Komentarz


                                • #17
                                  Mnie kosztowało to 1200 pln, części kupiłem sam (Conti = Hepu). Wiec cena jak najbardziej ok.

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    bomber_wwa, nietsety nie pomoge Ci jesli chodzi o PL. Szczerze mowiac nie lubie jak klienci sami przynosza czesci (szczegolnie) osoby ktore nie maja pojecia co kupuja. Ja dostarczajac czesci dla klienta kasuje mniej niz zaplacilby w sklepie wykorzystujac w ten sposob znizke jaka wypracowalismy przez lata. Jezeli klient nie poprosi o tanie czesci to zawsze staram sie dostarczycz czesci porzadne. CONTI, INA, DYCO, JEsli cos padnie klient ma wymienione w ramach gwarancji a o zwrot kosztow lacznie z robocizna domagamy sie od dostawcy wadliwej czesci.
                                    Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
                                    Obecnie -> Seicento 900+LPG
                                    Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
                                    Bylo ->GOLF 3 1.8

                                    Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045

                                    Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Zamieszczone przez bomber_wwa
                                      W Warszawie w dwóch warsztatach krzyknęli mi 1200 zł za wymianę rozrządu w mojej 2.0 TDI
                                      teraz pytanie, czy to rzeczywiście tyle ma kosztować
                                      Zapytaj forumowych, polecanych, znających się na robocie i mających dostęp do części w dobrych cenach, podwarszawskich mechaników z forum (a była o nich mowa w innym Twoim poście) :szeroki_usmiech
                                      O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                                      O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                                      =================================================

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Zamieszczone przez misza_zabrze
                                        bomber_wwa osobiscie wole jak w takich przyapdkach warsztat sam dostarcza czesci. (zawsze mozesz sobie zazyczyc czesci oryginalnych). Dlaczego odpowiedz prosta. Jesli cos sie bedzie dzialo po wymianie warsztat musi usunac usterke. Wtedy to warsztat ponosi koszty a nie Ty. Jesli Ty dostarczysz czesci i w miedzy czasie cos padnie. Bedziesz musial zakupic nowa czesc i dodatkowo placic za robocizne.
                                        Dokładnie miałem taki przypadek.
                                        Zamiast zaplacić u mechanika 1200 za wszystko, polasilem sie na oszczedność niecałych 200zl na czesciach ktore sam zakupilem w necie. Okazalo sie że pasek byl wadliwy i muslem za robocizne ponownie zaplacic 600zl i kupic nowy pasek conti za 180zl. Jask bym wzial wszystko w warsztacie wszystkie koszty poszly by na strone dostawcy czesci.

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Angrekoo, i mysle ze to dobry przyklad. Jesli umiesz sam wymienic rob co chcesz. Jesli nie postaw na warsztat.
                                          Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
                                          Obecnie -> Seicento 900+LPG
                                          Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
                                          Bylo ->GOLF 3 1.8

                                          Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045

                                          Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            dzięki Panowie, rozrząd będzie wymieniony na oryginalnych częściach u najlepszego fachowca w rejonie

                                            Komentarz

                                            POWRÓT NA GÓRĘ
                                            Pracuję...
                                            X